11 Ocak 2013 Cuma

Tiyatro Günlüğüm

Bu aralar tiyatrolarla pek iyi değil aram. İzlediğim son iki tiyatro fiyaskoydu. Oyuncuların emeklerine saygım sonsuz ama görmeleri lazım oyunu sahnelerken iyi mi kötü mü diye. Bolu Belediyesinin Aralık Ayının son günlerinde bir tiyatro fırtınası vardı.İlk ikisine gidemedim sonuncuyu kaçırmayalım dedik maaile çıktık gittik. Oyun başlamadan oyunculardan biri arkadaşlarına beni izleyin alkışlayın diye emirler verdi arkamızda.Oyun başladı sahneye sık sık gelen oyuncunun gözü sürekli karşıda ışıkları ayarlayan arkadaşlarındaydı. salondan ne var da orada çocuk arkaya bakıyor demeye başladılar. Oyuncuların sesleri berbat, hareketler berbat, oyun esnasında kıkırdamalar. İlk perdede terk ettik oyunu. Emir veren oyuncumuz arkadaşlarının yanına geldi  arkadaşı 'oha lan süper oynadın lan' diye bir gaz verdi arkadaşına bizim kız gururlandı. Söylene söylene çıktık. Emek verilmiş emeğe saygım sonsuz ama oyuncuların o hareketleri çok kötüydü. Bir diğer tiyatro da 12 lise öğrencisinin bir eğitmenden yardım alarak sergilediği bir oyundu. Çocuklara çok güzel hazırlanmış emek vermişler, bu hareketlerine saygı duydum ama sergiledikleri oyun ergenlik çağındaki çocuklara ailenizi nasıl atlatırsınız tiyoları vermekten başka bir şey değildi. Tüm sahneleri hiç tasvip etmediğim konularla doluydu. Oyunculuklarını beğendim fakat konu hiç hoşuma gitmedi.

Dört gözle Devlet Tiyatrolarını bekliyorummm :)))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder