11 Ocak 2013 Cuma

cupcake denemelerim




Keki çok sevmem ama yapmayı çok severim :) dener de denerim, içine katmadığım meyve aroma kalmamıştır. Bugün de nişanlım kek istiyorum dedi sıvadık kolları. tarifini çok önceden bir blogtan bulmuştum ama hatırlayamadım hangisiydi :/ tadı çok güzel  ve yumuşacık oldu bu kekler. Üstündeki krema da biraz ağır ve yağlı o yüzden hepsine yapmadım. Tarifi aşağıda...
KEK HAMURU                   
                     Yarım çay bardağı sıvıyağ
                      60 gr. tuzsuz tereyağı 
                     1 bardak  (200 gr) toz şeker
                     2 yumurta
                     1 tatlı kaşığı kabartma tozu
                     un göz kararına göre
                     1 çimdik tuz
                      kakao
                     1 tatlu kaşığı vanilya
                      yarım bardak süt
KREMASI
                    3 yemek kaşığı  tereyağı
                     Bir çimdik tuz
                     150 gr. bitter çikolata 
                     2 yemek kaşığı süt

Ben bu tarifi çok beğendim. içine damla çikolata da koydum. bazılarının içine tahin koydum. farklı farklı tatlar oldu. AFİYET OLSUNN :))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder