2 Ocak 2013 Çarşamba

Açgözlü Benden Boyamalar :)


Ara ara herşeye takarım. Elimdeki işi bitirmeden diğerine dalarım onu da yapayım bunu da yapayım çok açgözlüyüm. El atmadığım iş kalmadı sanırım. Geçen yaz Ankara gezimde Moda Ahşaptan bir kaç seramik obje aldım. Ara ara boyarım dedim zaman geçer. Açgözlüyüm dedim ya durur muyum. Bolu'ya döndüğümün ertesi akşamı boyayıverdim hepsini. Boyadıktan sonra ne yaptım ben yahu dedim ama sevdim bunları. Şimdi evime yerleştirmek üzere sergileniyorlar :) 2012 de kaftanlar ön plandaydı keçesinden tutun karakalemine kadar yaptım bir şeyler. Biri de bu seramik kaftan  <3
Resim yazısı ekle
















Diğeri de arkadaşımın da büyük boyundan şemsiyelik yaptığı çizme. Büyük boyu da çok hoş olmuştu ama taşıyamam diye ben küçük boyunu aldım.



 Çok zevkli bir iş bu boyama işi tavsiye ederim. Bir alışsanız kutu teneke cam ne görseniz fikirler oluşuveriyor kafanızda. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder