30 Aralık 2012 Pazar

Başşşlıyoruuummmmmmm

Uzuunn zamandır bir blog yazmayı düşünüyordumm. üç yıl içerisinde sık sık açtım kapattım:) bugüne nasipmiş başlıyorum.
ben kimmiyim... adım Mine Okul Öncesi Öğretmeniyim ve şu an nişanlıyım. (1 Haziran'da düğünüm var. )yerimde duramam, gördüğümü yaparım, üretme telaşesi içindeyim ve çoğu zaman yorgun düşer mayışırım. Aklım nerden ne çıkarırımla meşguldür ama bedenim çok yorgundur. İş ve özel hayatım birbirine girer ne zaman ne yaptığım belli olmaz. İnsanları kıramam bu yüzden ben kırılırım. önümüzde uzunn bir zaman var ara sıra evim, düğün hazırlıklarım, mutfağım ve düşüncelerimi paylaşmalıyım... İlk yayınım heyecanlı mıyım neden bilmem EVET :)

2 yorum:

  1. mine,cim hoşgeldinn aramızaa..:)
    bıcırr bıcırr,enerji dolu bir sayfa olacak bu hissediyorumm..
    ama öncelikle hemen bir izleyici paneli oluştur ki seni daha kolay bulabilelim..:)
    hayırlı olsun canım,beklerim bana da bir kahve içimliği.
    sevvgilerimle...

    YanıtlaSil